Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Witaj!

Zapraszamy do rejestracji!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CV Kubak
Kubak
Junior Member

**

1
1
Mar 2016
0
Podanie na stanowisko kierowca w firmie AN-POL
1. Imię i nazwisko: Kuba Matuga
2. Nick: Kubak
3. Miejsce zamieszkania: Tarnów
4. Wiek,[Data urodzenia]: 17 [26.11.1998]
5. Kontakt GG, Skype, itp.: 4895783
6. Poprzednia VS: Madex , SM - LOGISTIC
7. Powód zwolnienia z poprzedniej VS: Powodem zwolnienia było zamknięcie firmy.
8. Coś o sobie (min. 5 pełnych, składnych zdań): Mam na imię Kuba mam 17 lat. Chodzę do 2 klasy technikum o profilu logistyk. Moje zainteresowania to transport drogowy i kolorowe tirki Tongue
9. Dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać ? : Ponieważ jestem dobrym kierowcą jestem punktualny i uczciwy. Jestem dyspozycyjny i łatwo dogaduje się w grupie. Jeżdżę bezpieczni i zgodnie z przepisami o czasie pracy kierowcy.
10. Dlaczego właśnie My ? : Ponieważ firma prezentuje się dobrze i chcę spróbować właśnie w niej swoich sił w transporcie Smile
Odpowiedz
JustinGar
Gość

посмотреть защита от падения силиконовая phantom экран от солнечного света для беспилотника спарк крепеж телефона android (андроид) combo по дешевке купить виртуальные очки в наличии в махачкала купить виртуальные очки дешево в сверпухов светофильтр нд8 mavic air по сниженной цене рюкзак спарк для очков виртуальной реальности для пк посмотреть очки виртуальной реальности в жуковский купить очки гуглес наложенным платежом в щёлково заказать очки dji к селфидрону в люберцы зарядка combo недорого защита камеры жесткая mavic air правильная установка наклейки комплект оригинальные фантом недорого как самостоятельно сделать очки для виртуальной реальности